torsdag 15 oktober 2009

Första lediga dagen...

Jaha, då va det slut på arbetet för en tid framöver. Jag knallade hem till min mor för att låna hennes dator, så nu sitter jag här. Ska möta upp en kompis i stan vid 12 för att luncha och kolla in nya hm Home som öppnat upp i stan. Det ska bli intressant att få känna och klämma på alla handdukar, kuddar osv som dom har, har ju sett en hel del snyggt i katalogen och på nätet.

Vi ska hämta ligg-delen till vagnen idag eller i helgen, det fanns ju inga nya i lager när vi köpte vagnen och den i butiken va lite skitig och eftersom dom inte ville sänka den så beställde vi en ny istället. Så snart är allt fixat inför den lilles ankomst. Ska bara hämta upp sängen från källaren också sen är vi redo!

Jag är så himla tacksam och glad över att jag ska vara föräldrar ledig när jag såg nya schemat som vi fick igår. Jag skulle totalt vara ledig 6 hela helger utav 26 veckor. En aningen fräckt måste jag säga. Så tack och lov slapp jag det. Vilket liv, när skulle jag och barnen hunnit ses?
Jag hoppas att dom kommit underfund med att dessa scheman inte funkar innan jag kommer tillbaka.

Jaja, nog om detta.

1 kommentar:

  1. Hej M.....!

    Jag var också på Hm Home idag.

    Blev besviken!

    Trodde det skulle vara större.

    Är allt bra med dig och familjen?

    Jag hoppas det.

    Kram på er allihopa/Louise.

    SvaraRadera