måndag 28 december 2009

Snart har jag en fungerande dator igen..

Sitter hemma hos min mor och lånar hennes dator igen. Min bror är uppe på besök från skåne så han håller på och ska fixa min.

Vi va på bvc idag och vägde den lilla, han har gått upp till hela 4 kg och är nu 53 cm lång. :-) Han växer fin fint. Men det är inte konstigt med tanke på att han sitter fast i mig 24/7. Tiden går så sjukt fort!

Jag hinner inte skriva mer nu..
Så fort min dator är fixad så ska jag bi bättre på att skriva igen!

1 kommentar:

  1. Hej

    Snubblade in på din blogg för första gången nu ikväll.
    Personlig och fin blogg med mycket intressant läsning.

    Hur skall ni fira nyår?

    Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 2010.

    Må så gott och gott nytt år.

    Mvh Camilla, En mammas dagbok

    SvaraRadera