måndag 26 september 2011

Förkyld,nerbäddad och förlorade kontakter..

Jag är hemma idag med Noah, vi är båda dunder förkylda. Jag har känt ett enormt tryck på vänster sida i ansikte och huvud och igår vaknade jag upp med ett svullet öga just på vänster sida.

Ligger nu nerbäddad i vardags rummet, Noah är trots sin kraftiga förkylning inte lika sänkt som jag så han röjer och busar. Vi läser massa böcker och lär oss om djur, tror inte att någon av barnen har varit så intresserad utav böcker som Noah är. Dom andra tog bara sönder alla böcker.

Idag blir det Wordfeud för nästan hela slanten, vill ni spela så är jag på!

Har jag förresten berättat att vi har köpte en ny och fin bil?

En annan sak är att jag har blivit av med alla kontakter i mobilen pga att jag lämnat in min lur på service och när jag bytte sim-kort så glömde jag att kopiera över alla kontakter till det nya, så alla som känner sig träffade skicka ett meddelande till mig så jag kan spara er på nytt annars kan jag inte nå er.

DSC_0009

Bjuder på en liten bild på mina favorit killar..

1 kommentar:

  1. Hej Marina!

    Inte roligt med förkylning. Jag är också dunderförkyld :(
    Ni får krya på er.

    Kramkram/LOUISE

    0739-736 999

    SvaraRadera