onsdag 11 april 2012

I'm back!

Ojoj, vad längesedan det var jag skrev! Det har varit en hel del nedgångar för min del.
Fortfarande arbetssökande och det är ju som det är, är man inte deprimerad innan så blir man det efter ett par veckor hemma. Många säger "-Men åh vad skönt, passa på att njuta!" Hur fan ska man kunna njuta när man går ofrivilligt hemma utan att veta hur lång tid det ska ta innan man får ett nytt jobb. Dessutom så är det inte lätt att få ihop det ekonomiskt i dessa tider heller och tyvärr är man ju inte ensam på arbetsmarknaden heller. Det finns en hel drös med arbetssökande där ute som man ska fightas med.

Jag har roat mig med en hel del, sytt några mössor till Noah, målat om lite gamla möbler som jag hittat i mammas källare och bakat en massa godsaker!

Jag hoppas att inte allt för många läsare tröttnat på att vänta tills min bloggtorka va över!
Ska lägga in bilder på det som dokumenterats på bild från senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar