måndag 7 september 2009

Inte nu igen..

Jag va förkyld några dagar men det gick snabbt över för att jag nu skulle bli tok förkyld och täppt inatt igen. Jag har sovit jätte dåligt, haft så ont i halsen och i ryggen och snoret har runnit hela natten. Jag snyter mig konstant utan större resultat. Dessa jäkla förkyldningstider!

Annars så har helgen varit ganska lugn, jobbade några timmar i helgen och i lördags åkte vi ut till en vän och hennes två barn och fikade direkt efter det bar det av till mamma på middag. Söndagen ägnade vi åt hemmet. Ska snart iväg och jobba.

Vi har ett par gamla gardiner som det står kemtvätt på men jag kunde inte förstå varför så jag chansade att slänga in dom i maskinen iaf på en snabb 30 tvätt och mycket riktigt så gick det utmärkt. Jag kan då inte se någon skillnad på dom att dom skulle vara i sämre skick nu än innan. Så dom åker upp tillfälligt tills jag har hittat dom gardinerna jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar