tisdag 29 september 2009

Nu är det bara 10 veckor kvar!

Ja, tiden börjar rinna iväg nu. Har gått in i v 30 nu, så snart är han här. Längtan blir större och större för varje dag som går typ. Vill ju ha den lilla parveln här nu. Jag har ca 2 veckor kvar att jobba också sen ska jag bara gå hemma och vänta och längta. Man får vara glad att vi inte behöver gå i väntans tider lika länge som elefanterna, som går i 2 år.

Magen växer och det gör väl jag med, har allt som allt gått upp hela 20kg. Kommer gå upp mer än vad jag gjorde med Evelina då jag gick upp 22kg och med Timi endast 10kg. Men men det får bli hård träning sen. Men jag ska inte säga att det inte känns jobbigt för det gör det. Det är klart att man har lite ångest för att man gått upp så mycket men det är något som jag får ta tag i sen när gossebarnet väl är fött. Det är bara (eller bara och bara) 10 veckor kvar och vi får hoppas att dom går fort.

Näe, nu ska jag ta och gå hem igen och ta hand om min man som ligger hemma och är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar