torsdag 9 juni 2011

Fullt upp...

Jag har ingen tid över numera, förr kunde jag blogga och dona mitt i veckan men inte nu. Nu är det planering in i minsta detalj och all tid efter jobbet hår till familj, hem och sömn. Måste gå upp 5:15 varje dag för att hinna med frukost och göra mig klar innan jag väcker Noah kl 6.

Annars rullar livet på, sitter på tåget på väg hem.

Imorgon är det skolavslutning, tänk va fort det har gått snart börjar Eve i femman och Timi i tvåa. Vet ni vad det innebär? Jag börjar komma uppåt åren nu! ;-) Gaah.. Kommer själv ihåg när jag gick i femman.

När, nu börjar det bli jobbigt och skriva på mobilen!
Hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Du gör ett fantastiskt jobb, med allt som tillhör en familj...du är alltid glad med ett leende på dina läppar, även om det är en motgång, älskar dig min dotter, kram Mamma

    SvaraRadera