onsdag 22 juni 2011

Kommer det bli ännu en sömnlös natt?

Jaha, här sitter jag då i mitt kök. Ensam. Noah sover, Eve & Timi tittar på tv och ska snart lägga sig. Jag borde också gå och försöka sova en stund. Sov ju inget i natt så några timmars sömn hade inte suttit helt fel.

Tony har som sagt blivit inlagd nu för utredning om vad det är som orsakta dåliga värden på njurarna, dom har konstaterat att det är nå form av reva eller ngt på njurarna som "läcker" och det måste dom utreda om varför.

Pratade med honom för en timme sedan och då hade all smärtlindring försvunnit helt och smärtan va enormt kraftig igen men han fick inge smärtlindring utan fick till svar att Han kunde ju gå. Hur fräckt är inte det då? Blev så arg! Men nu en timme senare hade han fått en liten tablett, han kunde inte få samma som han fick på akuten för att hans värden var för låga.

Stackarn! Tycker så synd om honom. Ska dit imorgon bitti igen och ta med mig lite kläder och hygienartiklar osv.

Näe, skriker kroppen efter sömn!

1 kommentar:

  1. Usch det där låter inte roligt.
    Tom berättade att det gjorde så jävla ont. Han fick morfin. Men innan han fick det satt han i väntrummet halva natten. Men till slut kräla han på golvet av smärta. En dam gick och sa till i reception att det ligger någon på golvet. Då tog dom sig an honom.

    Jag fick ju njurstenanfall 1 vecka innan Emelie lämnade oss.
    Det gjorde ondare än att föda barn. Fy farao.

    Hoppas det blir bättre med Tony.

    Ni får väl fira midsommar utan honom :(

    Massor med kramar till er alla/LOUISE

    Ps. Går det bra på jobbet? ;)

    SvaraRadera