torsdag 7 juli 2011

Allt som det ska...

Ja, nu är Tonys njurvärden åter till det normala dom låg på närmare 500 när han kom in och man har normalt 85. Dom vet som sagt fortfarande inte varför jan fick det och trodde inte att han skulle behöva äta någon medicin för det eller att det skulle komma tillbaka. Det är ju skönt att veta!

Allt flyter annars på bra på jobbet också, dom är jätte nöjda med mig, men vem skulle inte vara det. ;-) Dom sa det att dom tyckte att jag gjorde ovanligt LITE fel för att vara helt ny.
Sånt är alltid kul att höra!

Nu är jag snart hemma, skönt! Dock så fattas det ett barn nu, Evelina åkte ut till farfar idag hon ska ha syhelg med hans fru. Gullunge! Vad vi ska hitta på här hemma vet jag dock inte, kanske ta en sväng förbi Ikea och införskaffa den där trapp-pallen som jag tittat på..?

När, nu ska jag snart gå av och springa till parken och hämta Noah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar