lördag 2 juli 2011

Har gått och blivit med systemkamera...


Det är helt fantastiskt vilka fina bilder det blir med en sådan kamera, helt klart mycket finare och klarare bilder än med en vanlig digitalkamera. Visst den är större och klumpigare men det gör inte så mycket när man vet att man får ut så mycket mer utav den. Fotar allt och alla! haha..

Vilket kanon väder vi har fått hörrni, vi har redan varit nere vid badet och doppat oss i sjön, eller det va snarare jag, Eve och Noah som doppade oss. Sen gick vi till torget och åt lunch på grillkiosken innan vi vandrade hemåt för att nanna Noah, Tony och Timi har åkt till bilprovningen för den årliga bilbesiktningen.
När dom kommer tillbaka bär det av till Årsta havsbad till våra grannars landställe för att grilla och hänga.

Härliga tider!!!

Slutningen bjuder jag på några bilder från förra helgen…


     DSC_0157   CSC_0017 DSC_0043 DSC_0044 DSC_0045 CSC_0207 DSC_0046 DSC_0047 DSC_0050 DSC_0069

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag sa just till Lasse här på dagen, att jag vill ha en sån kamera. Det blir så fina bilder.
    Vad kostade den och vad köpte du för märke.
    Emelie hade en jättefin, men den är ej digital.

    Hoppas allt är bra med dig och familjen.

    Kram kram/LOUISE<3

    SvaraRadera
  2. Hej min tös!
    Hur stor är NU chansen att du kan be någon i familjen att ta kort på dig?
    Många här i Skåne har inte sett dig på länge,,snälla skicka några nytagna..
    Puss o Kram /Pappa.

    SvaraRadera
  3. Louise!

    Det är en Nikon med 14,2 megapixel.
    Den är jätte bra! :-)

    Kraaaam!

    SvaraRadera