måndag 27 juli 2009

Äntligen!

Första dagen på semestern har varit lugn. Har plockat och städat lite. Dom va här och besiktigade våran lägenhet och det gick som tur va bra. Det är mycket som ligger i tiden för näst kommande hyresgäst.

Tony, Timi och Buster är ute på en cykel runda och Eve är ute och leker så jag har det lugnt och skönt här hemma.

Usch, vad mycket skit man samlar på sig under åren som man upptäcker när man ska flytta. Kan säga att en hel del av våran grejer/möbler kommer att slängas innan vi flyttar. Nu ska vi ut med det gamla och in med det nya. Härligt!

Nu måste jag fortsätta med mitt.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni äntligen hittat en större lägenhet! Jag är såååå nyfiken, berätta allt! Var ligger den, hur stor är den osv? :)

    Hälsa familjen och ha en skön semester!

    Soliga kramar från Skåne!

    SvaraRadera
  2. Du är bäst min dotter Häls.Pappa

    SvaraRadera