onsdag 1 juli 2009

Fiske och städ.

Tony tog barnen och åkte iväg på en fisketur medan jag stannade hemma för att ta det lite lugnt för en gångs skull. Städar dock lite och har gjort rent till fiskarna. Funderar på att möblera om i v-rummet också men då kommer Tony bli tokig över att jag inte väntat på honom. Han tycker inte om när jag bökar och stökar med tungt. Vilket i o f s är sant men man kan ju själv i vanliga fall och vill inte verka handikappad pga att man är gravid.

Jag kan själv, som barn brukar säga!

Vi får se hur mycket jag hinner, ska äta lite sen lunch först och sen dammsuga.

1 kommentar:

  1. Hej gummsan!

    Hur har ni det i sommarvärmen? :) Här är det kanon! Njuter av värmen och sommarlovet, men om en vecka börjar jag jobba. Det hade varit kul med lite bilder på dig och magen :D

    Kraaaaaamar från S

    SvaraRadera