måndag 23 november 2009

21 dagar kvar till BF...

Väntan har varit lång men nu börjar dagen med stort B närma sig. Riktigt härligt! Några har spekulerat i vilket datum som han kommer anlända. En tror antingen 5 eller 9 dec, en annan 8 dec och en tror 11 dec. Vilket datum tror du? Min barnmorska sa när jag va där sist att vi fick se om vi hann träffas en gång till innan BF. Hoppas inte tänkte jag då, börjar ju som sagt lessna på alla krämpor som jag har. Men om han är som Eve & Timi så kommer han komma en dag senare än beräknat. 

Nästa lördag är det jul-middag med jobbet som gäller så Tony tyckte att jag skulle hoppa några extra varv till små grodorna eller nått så att värkarna kom igång och så skulle han sitta redo i bilen. Haha! Vi får se hur det blir med det, våra trappor upp till lägenheten är en pina bara dom - rena tränings passet.

Näe, nu ska jag knalla hem och äta lunch sen är det hämta barnen som gäller och sen ska vi alla på bio ikväll.

1 kommentar:

  1. hej marina! hitade din blogg, underbart med en liten till:)
    Inte långt kvar nu ser jag!
    Hoppas allt är gott med er alla!
    Kram från viktoria(din gamla skolkamrat) :)

    SvaraRadera