torsdag 12 november 2009

En kul grej...

Jag måste ju bara berätta om en dag när jag och Tony besökte Rusta för ett par veckor sen. Det va kö till ena kassan så en tjej skulle öppna upp en till varpå hon skriker - Det går bra i tvåan också!!
Jag och Tony viker oss i skratt. Så kan man ju inte skrika, hon såg så glad ut också när hon skrek ut det. Hon kunde sagt att det går bra i denna kassan med eller nått liknande, jag menar kunderna har ju ingen koll på vilken kassa som är tvåan, trean osv.

Jag har haft sånna förvärkar dom senaste kvällarna. Vet inte om jag fick så kraftiga och regelbundna igår pga lång promenaden som jag och Bonnie gick med Buster igår. 32 dagar kvar nu, tiden har gått så fort tycker jag. Veckorna när jag mådde som sämst gick så långsamt men sen har tiden bara sprungit iväg. Snart så sitter jag här med mitt och Tonys tredje barn. :-)

Nu ska jag hoppa i badet, saknar badkar. Så jag tänkte passa på att bada nu när jag är hos mamma, det gör nog gott för min onda rygg.

2 kommentarer:

  1. Tjena!

    Det var faktiskt rätt roligt =) Hihi! Vilka fina bilder du lagt in på dig och magen! Ska bli roligt att hälsa på er och det nya tillskottet i familjen i februari! Det går så fruuuuktansvärt långsamt med ombildandet till bostadsrätt, känns aldrig som om jag kommer att få flytta till Stockholm! Helst hade jag flyttat igår!

    Sköt om dig! Kram S

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Det var väldigt länge sen vi sågs, följer dock din blogg så lite uppdaterad är man ju =o) Du ska veta att ja tänker på dig i alla fall. Hoppas ni trivs bra i lägenheten. Vilka underbara bilder på bebismagen, hihihi... Har inte ditt nr på luren kvar, alla nr försvann tyvärr för några månader sen. Men om du vill så hör av dig, så hookar vi på en fika tycker jag! Sköt om dig nu & vila upp din inför förlossningen =o) Massa stora kramar/ Tette

    SvaraRadera