onsdag 28 juli 2010

Ångest, ångest, ångest…

Jag måste försöka lägga alla måsten bakom mig och inte stressa upp mig för att jag inte hinner eller orkar just då pga sömnbristen. Noah har iaf sovit lite bättre inatt men då har han sovit hos oss från det att vi gick och la oss till det att Tony gick upp i morse.

Noah vaknade dock 2 ggr under kvällen men somnade om direkt i min famn. Vet inte vad det är med gossen, kanske kan det vara nya tänder på G igen.. Han va ganska gnällig hela dagen igår, vägrade somna själv utan jag skulle helst vagga honom i famnen.

Men det är bara en period får vi trösta oss med. Snart kommer allt flyta på igen.

Iaf åter till ångesten som jag tror att jag känner av så mycket dagtid beror på just sömnbristen som jag har nu. Jag brukar annars inte känna av så mycket dagtid. Sen måste jag lära mig att sänka kraven på mig själv och hemmet, iaf i dags läget. Dock får jag panik och ångest om jag inte får ha det städat runt omkring mig. Jag blir på dåligt humör om jag inte får städa ibland. Sjukt, jag vet. Men jag måste lära mig! Noah behöver nästan all min tid just nu.

1 kommentar:

  1. Hej Marina kan nog va så att den lille oroar sig för nya tänder,,hade själv svårt att sova när jag fick mina nya tänder!!Men nu är allt som det ska ,,,haha Kram.Pappa

    SvaraRadera