torsdag 8 juli 2010

Nu drar vi iväg och campar ett par dagar..

Vi lämnar Stockholm för ett par dagar och ger oss ut i landet ett par mil utanför Stockholm och entrar en camping där en stuga väntar på oss. Ska bli skönt att komma bort lite om än bara för några få dagar. Det kom så plötsligt bara, så då tager man vad man får och är glad för det. Vi hade inte tänkt att göra något den här sommaren utan bara njuta. Förra sommaren blev det stress med en plötslig flytt och jag va stor och tjock och orkade inte röra mig så mycket. I år har vi en liten kido som är mer vild än tam trots hans ringa ålder och dessutom 2 äldre kidos som ALDRIG kan hålla sams och samarbeta.

Det spelar ingen roll hur mycket vi försöker sysselsätta och roa dom, dom lyckas ändå bråka, gnälla, klaga och så vidare. Boot Camp nästa för dom här ungarna!

Jag har dom senaste nätterna haft sjukt mycket panikångest. Så att komma bort och få annat att tänka på sitter inte helt fel. Dock skulle jag och Tony behöva lite semester från allt som har med att vara en förälder. Men det tar vi nästa år då vi ev har en tripp till Marocko att se fram emot. Tillbaka till ångesten. Har kännt av skiten halva morgonen också. Skulle nog behöva ordentligt med sömn. Eve har sovit dåligt också och det har gjort att man själv blivit störd i nattsömnen mer än Noah stör mig.

Här om natten fick jag för mig att jag kulle försöka få gossen att sova hela natten i sin säng. Vilket gick si så där. Jag gav upp vid 4 tiden, efter att ha sprungit upp varannan tim för att göra en liten flaska välling till gossen som han drack hälften av varje gång typ. Suck.

Näe, nu måste jag packa för hela familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar