måndag 26 juli 2010

Vilken underbar son jag har…

Noah har fått för sig att man ska vakna runt 4 och inte somna om förrän runt 6 tiden. han bökar och stökar, klämmer och känner, river och sliter osv. Försöker vagga honom i våran säng, lägger honom i sin säng men där drar han bara händerna längst med spjälorna eller står och “brummar” och babblar och skriker. Så jag gav upp strax efter 5. Så här har det varit dom närmaste dagarna.

Gick upp och satte på kaffet och bänkade mig framför tvn och kollade på nattens inspelningar. Har ni sett “The Cake boss”? Går på Discovery Travel & Living. Vilka tårtor dom gör, det är helt sjukt.

Noah somnade iaf vid 6 tiden när Tony kom upp för att åka och jobba. Jag har hällt i mig flera koppar kaffe och tror att jag inte har en chans att somna en stund. Jag piggnar till väldigt lätt oavsett om jag sovit tio timmar eller två timmar per natt.

Vilket trist jäkla väder vi har fått nu, vad hände med våran sköna och härliga sommar? Saknar att gå till bryggan för ett svalkande dopp. Dock misstänker jag att sommaren är över för det här året, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar