fredag 21 oktober 2011

Jag håller på att gå i taket!!

Jag har tre barn, dom är fantastiska på alla vis, dom är olika på alla sätt, en av dessa är otroligt slarvig. Jag vet inte hur många tröjor han har slarvat bort i skolan men det är bra många, nya som mindre nya.

Nu va det då dags igen. Den här gången va det hans nya jacka. Hur länge den har varit borta det vet jag inte eftersom vi inte är hemma på morgonen när dom går och inte heller när dom kommer hem från skolan.

Idag är jag hemma med Noah och Timi hade sovmorgon och när det va dags för honom att bege sig så upptäckte jag att han hade två tjocktröjor på sig. Säger då att han måste ta på sig jackan varpå han går in på rummet och smäller igen dörren och skriker men då går jag inte.

Då kom det fram han har slarvat bort sin nya jacka. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ungen fick gå till skolan i två tjocktröjor och leta efter sin jacka i hela skolan. Jag kommer klä på Noah och knalla dit när skolan är slut och vända upp-och-ner på hela skolan om det så behövs men jackan ska fram.

Gaaaah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar