torsdag 27 oktober 2011

Otit..

Min minsta lilla gosse har fått öroninflammation igen, så nu går han på penicillin 3 ggr om dagen i 5 dagar. Snacka om dunder kur, men sen hade han ju dock början till dubbelsidig inflammation också så det kan väl behövas en dunder kur.

Imorgon åker vi trots allt iväg på en liten road trip ner till mina gamla hemtrakter, Skåne. Det är på tiden att vi hälsar på där nere..

Från detta till Timis dag igår.

Han beställde hemma gjord pizza till middag så det blev en jätte pizza med tre smaker, en del med skinka, champinjoner, mozzarella och ost, en del med chorizo salami, lök och ost och en del med peppar salami, lök och ost. Riktogt gott blev det! Timi blev nöjd, sen blev det tårta till efterrätt, men ska jag vara helt ärlig så bröt jag mot allt som jag är emot gällande tårtan.  Jag skäms nästan, men jag köpte en färdig.

Det är inte likt mig, jag vet men med en sjuk Noah får man inte mycket gjort tyvärr. Jag får ta igen det i december när Eve och Noah fyller år,

Känner mig skit dålig, men en tårta måste man få när man fyller år. Timi fick iaf följa med och välja ut den helt själv, jag skämdes nästan när jag köpte den, på samma sätt som jag skämdes när Tony ville ha pulver sås och jag skulle köpa det. Fy vad jag skämdes. Men varför? haha, lustigt. Jag avskyr det mesta inom halvfabrikat. Är emot det, bättre att laga allt från grunden istället, inte nog med att man vet vad det innehåller utan det blir så mycket godare också.

Men nu kom jag ju av mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar