måndag 14 mars 2011

Näst intill oväntat besök..

Pratade med min bror ifrån Skåne i torsdags och fick veta att han hade ett ärende här uppe i Stockholm och att han lika gärna kunde stanna över helgen. Pappa skulle också följa med. Så i fredags kom dom in på jobbet. Trodde först inte att dom skulle komma då min bror varit bra på att säga att han ska komma men inte gjort det.

Så kul att träffa pappa och bror igen, kan inte minnas hur många år sedan jag träffade pappa, minst 2½ år sen måste det vara iaf och Patrik träffade jag för snart 1 år sedan. Det blir tyvärr inte så ofta men det måste vi se till att ändra på tycker jag.

Ska se till att åka ner i sommar med hela familjen och även ta en tripp till Danmark också.

Idag bär det av till läkaren med magen efter tjat från allt och alla. Måste få ett slut på denna smärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar