måndag 7 mars 2011

Nu kan vi väl få slippa sjukdomar för ett tag?

Så då har även Noah haft sin första öroninflammation och jag har aldrig varit med om en mer lättsam unge att få i penicillinet än Noah. Han har i stort sett gapat stort när vi kommit med penicillinet och dessutom velat ha mer. Haha! Lättsamt! Dock har det varit några hårda nätter innan medicinen gjorde sin nytta.

Nu är allt tillbaka till det vanliga Noah har varit hos dagmamman, sportlovet är slut och vi är relativt friska. Envis nästäppa bara!

Jag har inte mycket till liv just för tillfället dock. Jag jobbar hela dagarna öppning till stängning och näst intill varje helg. Trist. Jäkligt trist. Jag är less och får inte mycket tid till min familj. Tack och lov för Tony, han är fantastisk även om han inte är allt förtjust i att mina arbetstider ser ut som dom gör – utan Tony hade det aldrig gått.

Är ledig i helgen och då blir det tok mys med familjen och inget stress, utan dagarna få tas som dom kommer.

Nu ska jag fortsätta mysa med barnen innan dom en efter en åker i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar