tisdag 3 augusti 2010

Han är ständigt trött..

Jaha, här sitter jag i soffan och pimplar kaffe i daglig ordning. Noah han däckade för typ 30 min sedan, han är ständigt trött tycker jag. Han däckade innan kl 19 igår och sov mer eller mindre fram till 05:30 i morse. han vaknade till några gånger men dock inte för att äta. Även på dagarna när han har sovit så är han lika trött när han har vaknat. Måste vara nån tillväxtperiod som han är inne i och förhoppningsvis går det över snart. han gnuggar ju ögonen dag ut och dag in. Brås på sin far, ständigt trött! Haha..

Vilket trist väder vi har! Vart har den härliga sommaren tagit vägen?

Måste säga att det är oerhört skönt att sitta här ensam i lugnet. Alla barnen sover, Eve kom upp vid 6 tiden men jag fick henne att fortsätta sova i våran säng istället. Hon va vaken halva natten till igår och satt redan i soffan och tittade på tv när Tony gick upp igår morse. Hon hade suttit där sen typ 4. Så då kände jag att hon behövde sömnen. Hon lyckades somna om som tur va. Hon lär nog vakna när Noah vaknar där inne.

Vi håller på att planera hur vi ska inreda Noahs del av rummet. Han och Timi kommer få dela rum, vi ska dela av rummet och kollar runt på olika lösningar. Dragdörrar, gardin i taket, väggar som inte ger någon åverkan på golv och tak osv. Det fínns många olika lösningar i olika prisklasser. Vi får se hur det blir. har kommit fram till att det blir vägghängda skåp iaf, smidigt när man ska städa. Måste ta mig ut till Ikea nån dag och kolla lite. Det blir nog bra när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar