torsdag 26 augusti 2010

Ointressant vetande..

Jag har kommit fram till följande…
Min son bajsar bara i torra rena blöjor, det slår aldrig fel. Han bajsar inom 10 min efter att han fått en ny blöja. Lite lustigt tycker jag. Varken Eve eller Timi va så, dom bajjade när dom va nödiga. Noah är lite mer kinkig med det där, det ska vara rent och torrt. Är det kris kan han släppa lite på trycket och sen ta resten när han fått en ny blöja. :-)

Har jag berättat att Noah fick tre nya tänder i över käken förra veckan? Så nu har han totalt fem tänder. Han fick två tänder samtidigt stackarn så  den natten han fick dom blev det inte mycket sömn.

Idag tog han för övrigt lite sovmorgon och vaknade inte förrän kl 07:45, så jag kunde inte följa barnen till skolan idag. Men jag hoppas att det gick bra för dom, det gjorde det nog!

Idag ska jag och Noah åka till söder med mamma och hälsa på min bror och träffa det senaste tillskottet i familjen, en flicka som föddes den 17 aug. Spännande.

Jag skojade med Tony och sa att jag kommer nog komma hem och vilja ha ett till barn omgående nu. Kan säga att det uppskattades inte. :-) Nu räcker det tycker han men skulle vi haft obegränsat med pengar så hade vi haft ett helt fotbollslag och fött barn på löpande band. Nej, men nästan!

Nu måste jag byta på Noah.007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar