tisdag 10 augusti 2010

Upp-stressad!!

Känner mig så orolig i kroppen. Igår ringde dom från Expert där jag har lämnat in min mobil som hade tre fel. Mottagningen, samtal som bröts och display som hängde sig. Jag lämnade in den i juni och fick ut den i slutet av Juni men då hade dom troligtvis aldrig fått i väg den till verkstan. Men där emot så hade dom lyckats gör åverkan på den, en spricka på lägg på knappen och en repa på displayen. detta upptäckte jag dock när jag kommit hem och kollar igenom luren.

När jag då lämnar in  den igen så påpekar jag detta. Igår ringde dom från Expert för att berätta att jag har mer eller mindre tre val..
1.) Betala 688 kr och då byter dom ut display och knapp.
2.) Betala 188 kr för att få tillbaka mobilen utan någon åtgärd.
3.) Låta dom skrota telefonen för 0 kr.

TACK! Kul att dom kunde göra något gratis!

Ska gå dit idag och försöka reda ut denna sörja! Jag hoppas för deras skull att dom tar sitt förnuft till fånga och står för sina misstag och betalar reparationen.

Jag har varit med förr och vet att dom söker minsta lilla fel för att få det till att det är kundens fel. Dom söker minsta lilla repa och skyller på den.

jag hade inte lämnat in luren om jag hade gjort någon åverkan på den själv. Helt ärligt! Jag vet att sånt inte täcker garantin.

Nå, ja.. vi får hoppas på det bästa!
Nu ska jag gå ut med hunden och sen skeppa iväg till Expert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar