tisdag 24 augusti 2010

Trodde att det brann..

 Mötte upp Bonnie i centrum i morse. Hon va tvungen att inskaffa sig en ny mobil, då hon inte skulle få sin gamla lagad. Sagt och gjort, effektiva som vi är så hittade hon en ganska omgående efter att vi jämfört mellan olika butiker.

Sen bar det av hemåt, när vi nästan är hemma här så ser vi att det står ett helt gäng med brandmän i närheten utav vårat hus. Jag får direkt panik och tror att det har brunnit hos mig. Bonnie lugnar.. Mitt hjärta dunkar! Vi kommer närmare och närmare. Det luktar lite bränt men inte så farligt. När vi sen inser att det inte har brunnit ens i vårat hus så blir vi lugna igen. Men tänk va lätt man kan stressa upp sig själv. Usch!

Från det ena till det andra!

Fy fan va myggen är ettriga nu. Jag va ute i helgen och plockade och borstade Burre och vipps så hade jag fått hela mina fötter helt sönder stuckna. B O K S T A V L I G T   T A L A T! Jag har nu kliat sönder mina stackars fötter, har stora och små köttsår, behöver jag säga att det gör ont? Det bränner, svider & kliar nå fruktansvärt! Helt galet! Det går liksom inte att låta bli.

Ajajaj…

Näe, nu ska jag hjälpa Eve med hennes läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar