måndag 28 februari 2011

Jag vet att jag lever iaf..

Vilken natt. Noah har i stort sett skrikit sig igenom hela natten. Vid 00:39 gjorde vi entré i soffan, Noah, skrek och skrek gav han alvedon och efter ett tag lugnade han ner sig eller han däckade väl mer eller mindre för att återhämta sig för att efter ett tag vakna till och skrika igen och så har natten tett sig fram till morgonen.

Vi har tittat på Oskarsgalan Live. Från det att alla gjorde entré på röda mattan till det att sista priset gavs ut. Fast vi har sovit några kortare stunder i mellan åt såklart. När Noah varit lugn har jag passat på att blunda för att ens orka. Ögonen har verkligen varit tunga lika tunga som mitt huvud är nu.

Har fått en läkartid till kl 15:00.

Min förkylning har börjat ge mig sig, jag känner mig mycket piggare som tur va. Dock har Tony blivit sjuk istället, man han gick till jobbet imorse ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar