onsdag 11 maj 2011

Dax att avslöja min hemlighet..

För några veckor sedan fattade jag ett beslut som jag länge grubblat på, efter det har allt gått väldigt snabbt.

Jag ska börja på ett nytt jobb, ett jobb med mer familjevänliga arbetstider. Nu är det slut på att jobba kvällar och helger. Kan det bli mer perfekt? Jag kommer ha ett liv utöver jobbet!

Men som sagt allt har gått oerhört fort, fortare än vad jag hade väntat mig. Jag va berädd på att få söka i flera månader. Jag hoppas att jag kan börja så snart som möjligt, va in på jobbet igår och pratade med min chef och berättade nyheten. Så hon skulle prata med Varughuschefen om hur snart dom kan släppa mig, jag hoppas på nästa vecka men vi får se.

Det känns oerhört skönt! Det enda jobbiga är ju just det här med semester i sommar, det blir ju dessvärre ingen sådan för mig i år. Vi får ta tillvara på alla helger istället!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS TJEJEN!!!!!!!!!!!!
    :)

    KRAM KRAM/LOUISE

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Så roligt för dig! Det är du värd!

    Kramar /S

    SvaraRadera