torsdag 5 maj 2011

Jag bär på en hemlighet..

Det va ett bra tag sen jag skrev. Det har varit fullt upp här. Mycket som händer, det ska bli lite förändring här hemma snart om allt går som det ska.

Vi hade inventering på jobbet i tisdags, vem kom på den brillianta idén? Suck. Och varför blanda in folk från uthyrningsställen som ska komma och hjälpa? Det blir mesta dels bara en massa fel.

Evelina åker till Finland imorgon med sin farfar och Sivan. Timi va med dom förr förra året så nu är det Evelinas tur. Det jobbiga med det hela är att hon åker ut till dom ikväll för att planet lyfter tidigt på fredag morgon, sen kommer hon hem på söndag kväll. Men på måndag ska hon på läger skola till onsdag med klassen. Så det innebär att vi inte får träffa henne på typ en hel vecka! Ja, ni förstår kanske?

Nu ska jag servera barnen frukost!

Just det! Så jag att min dator har kraschat? Så jag ska lämna in den. Skriver på mobilen nu, men barnens dator funkar fortfarande än sålänge.

2 kommentarer:

  1. Hej Marina!

    Nu blir jag nyfiken som bara den:)

    Hoppas allt är bra. Kram på dig/LOUISE

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL!!!!!!!!!

    KRAM KRAM/LOUISE;)

    SvaraRadera