tisdag 17 maj 2011

Nytt liv - Nytt jobb..

Jaha, på måndag är det dax då börjar jag mitt nya jobb och jag är sjukt taggad. Jag lär säkert vara helt slut om dagarna första tiden. Det blir väldigt tidiga mornar och sen är det mycket att ta in, lära sig och komma ihåg. Men det kommer att gå bra, det vet jag!

Fick ett par sjukt sköna jeans av Tony och mamma i födelsedags present. Så jag åkte in till Åhléns city för att köpa ett par till fast i svart med dom fanns inte i svart. Så nu hoppas vi att dom kommer i svart till hösten istället. Jag rekommenderar Levi´s Demi Curve!

Idag är jag ledig och ska tillbringa dagen tillsammans med Noah, vi ska tvätta och städa och luncha i centrum med Tony.

Ha en bra dag gott folk!

1 kommentar:

  1. Hej Marina!

    Ett försenat GRATTIS till dig!

    Massor med grattis kramar/LOUISE

    SvaraRadera