fredag 27 maj 2011

Det är mycket nu...

Jag har snart jobbat min sista dag för veckan på mitt nya jobb. Allt flyter på, det är mycket att ta in men jag lär mig fort och börjar sakta men säkert komma in i flytet. Dagarna rusar förbi en efter en. Nu är det helg snart och jag ska smälta allt jag varit med om i veckan. 

Jag hinner inte med att uppdatera bloggen så mycket nu men det får ni ha överseende med för tillfället. Är på väg till jobbet nu, sitter på tåget.

Sköt om er till nästa gång vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Var har du fått jobb nånstans?
    Skönt med bättre tider!

    Många kramar /S

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte med ord beskriva hur GLAD jag är för din skull..Lycka till mitt barn..
    Puss o Kram/Pappa
    http://pandersw.wordpress.com/

    SvaraRadera