fredag 8 april 2011

Min man åker bort en helg…

Min käraste har en bra arbetsgivare som bjuder alla gubbar på en weekend till varmare breddgrader. Så igår lyfte planet med alla dessa gubbar som slitit hårt i vinter till ett välförtjänt Barcelona. Dock inte lika välförtjänt är väl vi som blir lämnade kvar i trista Sverige.

Iaf så slutar detta med att jag, som inte är allt för van vid att vara ensam hemma (Ja, förutom barnen som också är hemma) i att jag för det första ätit upp alla mina naglar (jag som hade slutat bita på dom, hade inte tuggat på dessa naglar på flera veckor), jag äter sånt som egentlige bör undvikas för att inte få ont i magen. Jag tröstar mig själv genom detta dåliga beteende. Vilket såklart inte är bra!

Jag hade slutat med kaffet, hållt upp i hela 7 dagar, plågat mig själv med huvudvärk och när jag precis kommit över den värsta då faller jag ner i skiten igen. Knallade hem till mamma imorse efter att barnen gått till skolan och hällde i mig två koppar om än dock med mycket mjölk i så var det ingen bra idé så här i senare efter tanke.

Jag har nu sen jag kommit hem, dammsugit, tvättat, skurat ytterdörren och garderoberna. Jag vet, sjuk! Efter detta tröck jag i mig en havreboll och satte mig ner. Jag måste inse att jag har problem!

Jag klarar inte av att vara ensam, jag har knappt sovit i natt för varje ljud i trappen har fått mig att vakna och tro att Tony kommer hem för att i nästa sekund komma på att han inte ens är i Sverige. Snacka om beroende!

Han ringde tidigare iaf, så jag fick höra hans härliga röst! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar