torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag..

Är ni på väg till Blåkulla än? Tänk på köerna och flyg försiktigt. ;-)

Sitter här med värk i nedre delen utav magen, det började igår och idag är det värre, känner av lite i ryggen också. Det gör skit ont när jag trycker på magen också. Det är inte mens värk, det vet jag. Bara inte cystorna är tillbaka för då hade jag typ ont som nu.

Ska kanske boka en tid om det inte blivit bättre efter påsk.

Börjar sent idag, så sent som kl 13 och stänger som resten av veckan men är ledig lör-sön iaf. Skönt! Myspys med familjen!

Eve följde med Tony till jobbet idag. Så hon kommer nog vara trött när hon kommer hem efter att fått gå upp tidigt och dessutom tillbringa hela dagen ute. :-) Latare tjej får man leta efter. ;-)

Hon trodde att livet som ensam hemma på lovet skulle avra en dans på rosor. Men icke! det fick hon höra efter första dagen då Tony kom hem så hade hon inte plockat undan efter sig. Det stod skålar och glas på vardagsrums bordet osv. Latmask! Gått ut med Burre hade hon inte heller gjort. Suck! Men tisdagen såg bättre ut. Som tur va, hon hade plockat undan, varit ute med Burre och dessutom tillbringat en del av dagen ute! Fantastiskt.

Näe, jag ska dammsuga och sen göra mig redo för ytterligare en dag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar