onsdag 17 juni 2009

Inskrivning på MVC

Ja, då har jag varit på inskrivningen på MVC, äntligen. Fick vänta lite längre än vanligt pga att jag ville ha samma BM som jag hade när jag väntade Evelina och Timi. Allt såg bra ut och det kändes ju skönt, nästa grej att se fram emot är ju självaste ultraljudet. Jag fick turen att få lyssna på hjärtljuden, dom slog 152 slag/min.

Fick som tur va även en läkartid där senare idag ang mina jobbiga besvär med illamåendet, kräkningar, och huvudvärken. Jag kan ju inte hålla på och vara hemma så här var och varannan dag pga det. Så vi får se va dom säger.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Hoppas du blir bättre snart!

    Hälsa familjen din!

    Klia Nisse lite på magen från mig :)

    /S

    SvaraRadera
  2. Hej! såg du hade ringt idag, var på möte. Hoppas maggen mår bra, ( jag tror tjej)
    Saknar dig grymt mkt. Pussar från mig!

    SvaraRadera