söndag 7 juni 2009

När?

Precis som rubriken lyder så undrar jag när jag ska få börja må bättre? Slippa illa-måendet hela dagarna, slippa gå runt och nästan kräkas, slippa huvudvärk osv..? När? Det sägs att man ska börja må bättre efter v 12 ju. Varför kan inte jag också få göra det? Går ju snart in i v 14.

Idag har vi gjort en halv repris av förra söndagen, vädret blev ju så fint i dag så vi tog oss en tripp in till söder och drog med oss både Bonnie och mamma och satte oss på nått hak och fikade. Hur trevligt som helst. Man måste ju passa på när vädret tillåter.

Ska snart ta och röra mig ner mot röstlokalen och rösta!

2 kommentarer:

  1. Hej Marina!

    Fy vad jobbigt du har det.
    Tänk vad en sån liten bebis kan ställa till.

    Men sen blir det mys.

    Jag har en kompis som blev farmor förra veckan, hon är överlycklig.
    Jag förstår henne:-)).

    Kram på dig, hoppas att du snart kommer att må bättre.

    Kram kram Louise.

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, med Melvin mådde jag illa och jag kräktes då o då men iaf illamåendet hade jag till vecka 19, början på v.20..:/ RIKTIGT hemskt. Urrk.. Hoppas det ger med sig snart.. Pussa magen, barnen!/Rosie

    SvaraRadera