onsdag 24 juni 2009

Vilken promenad.

Timi ville gå till dagis igår, det är ju trots allt hans sista vecka för alltid på dagis. Jag, Eve och Buster tog en lång promenad hem till en kär gammal vän från förr som bor vid Snättringe ungefär, så det är en bra bit från oss. Eve tog cykeln och cyklade medans jag och Buster snällt fick gå efter.

Det va himla skönt med en lång promenad, jag mådde för en gångs skull helt ok förutom huvudvärken. Har märkt att illamåendet känns bättre när jag är ute i friska luften. Iaf eftersom Eve tog cykeln så resulterade ju det i en lång promenad hem också. Behöver jag säga att vi alla tre va helt slut när vi kom hem?

Idag händer det inte så värst mycket här hemma. Timi är hemma med oss idag också, vi kommer nog ta det väldigt lugnt idag. Måste försöka bli kvitt med den ständiga huvudvärken. Så en hel del vila blir det för mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar