tisdag 2 juni 2009

Vi väntar tillökning i familjen. :-)

Då är det offentliggjort. Vi väntar bebis, i mitten av december är det BF. Jag har ju mått så himla dåligt och gör fortfarande. Illamåendet är värre än någonsin, det sägs att det ska bli bättre efter v 12 men icke. Jag mår lika dåligt fortfarande. Dessutom har jag åkt på att ha ständig huvudvärk som också sägs vara vanligt dom första 3 månaderna och avtar sen efter v 12. Men ICKE! Har även gått upp sjukt mycket i vikt redan, vart ska detta sluta?

Vi berättade för barnen igår. Eve trodde först inte på oss men blev sen jätte glad över att få ha en bebis i huset igen. Timi skakade bara på huvudet och sa att Eve fick ta hand om den och att vi måste köpa vagn. Haha!
Eve skulle berätta för alla i skolan idag sa hon. Hon va jätte glad!


I söndags va det ju Mors-dag och den spenderade Timi med en dagis kompis på dragracing i Eskilstuna. Dom hade jätte kul där hela dagen. Jag, Tony och Eve spenderade tiden tillsammans med att åka in till söder och gå längst med vattnet in till stan, åt lunch på Friday's i kungsan och promenerade sen vidare och hamnade till slut i Gamla Stan. Där stannde vi resten av dagen, fikade och åt middag. Vädret va underbart.

3 kommentarer:

  1. Hej Marina!

    Åh vad roligt för Er.

    Jag misstänkte det förrut, när jag läste din blogg;-).

    Jag får väl säga GRATTIS!!

    Massor med kramar till Er.

    Kram kram Louise.

    SvaraRadera
  2. JAAAA, vad sa jag TONY.. NR 3 kommer SNART!! =P Hahah.. All lycka till er gumman!! Saknar dig. Pusspuss

    SvaraRadera