torsdag 22 april 2010

Ojojoj...

Ojoj, jag har inte haft så mycket tid till att uppdatera här. Noah min lilla gosse tar upp all min tid, han är en krävande liten gosse. Har haft besök av Svärmor några dagar också, hon kom upp till dopet. Min kära broder från skåne kom också upp med sin familj för att medverka på dopet. Himla trevligt faktiskt! Dessutom fick han ta med sig sin äldsta dotter Jaqueline. Henne har jag  inte träffat sen vi va nere för flera år sen. Hon är ju så underbar. Hon stannade en natt här hos oss, så mysig! Hon har blivit så stort!
 
Jag ska även lägga upp bilder från dopet, men har inte fått alla bilder ännu. Ni får hållas ett tag!

En kul bild är iaf att vi lyckades få med alla 8 kusinerna på en bild, ja dom är med iaf sen om alla kollade in i kameran och log är en annan sak, dom är med iaf. Himla kul, det är inte ofta som alla kusinerna är samlade, i augusti så kommer den 9:e kusinen till familjen.
 
Nu är det dax, Noah behöver sin mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar