fredag 9 april 2010

Somnade sittande..

God morgon vänner!
 
Hoppas att ni har haft en bra natt och sovit gott och drömt sött.

Måste ju berätta om vad Noah gjorde igår. Så gulligt! Han satt i mitt knä och tittade runt, helt plötslig ser jag hur hans huvud plötsligt börjar röra sig sakta neråt så jag försöker se om han somnat då tittar han med stora ögon igen, tre sekunder senare så hängde huvudet och Noah sov som en stock sittandes i mitt knä. Kan han bli en sån som somnar i maten? Jag har aldrig varit med om det, förstår inte riktigt hur det går till. Har däremot en son som har lyckats somna mitt på köksgolvet medan jag lagade mat, en dotter som dragit på sig en simring och somnat med den runt sig på något underligt sätt sen har hon även sovit med benen upp längst med väggen rätt upp osv. Det bästa är att vi har lyckats få bildbevis på allt förutom Noah igår. Så jag funderar lite på om man ska göra ett "sova knasigt collage".

Kaffet ropar och Noah med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar