torsdag 29 april 2010

Tröttare än tröttast..?

Sitter här och har precis ätit lite lunch, väntar på att lill-korven ska vakna så han också kan få i sig lite lunch innan vi går ner till centrum och handlar lite nödvändigheter. Bl a så måste jag inhandla solskyddskräm till barnen och till Timis stackars små öron. Han lyckas alltid bli bränd på dom och så bildas det blåsor och så kliar det osv för att sen börja fjälla. Ska köpa ett litet stift som han kan ta med sig till skolan och smeta in själv när dom går ut. 

Middag, vad ska vi tillaga idag? Igår gjorde jag ugns/tjock pannkaka eftersom Tony va iväg och jobbade extra och barnen ville ha pannkakor så gjorde jag en enklare variant för att slippa stå och grädda i timtal. 

Jag är så förbannat trött och det tror jag att Tony också är, då dom ringde och väckte oss alla kl 7 i morse från hans jobb och undrade vart han hade tagit vägen. Ojoj, upp och hoppa! Väl på jobbet frågade Tonys chef om han hade sovit gott... haha!

Vart har solen tagit vägen? Det är grått och trist väder ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar