fredag 11 februari 2011

Jag blir så förbannad!

Det här med Facebook! Ja, jag kan inte släppa det!

Snälla, alla FB:are svara på det här!

Varför måste ni lägga ut allt som händer i erat liv där, att kasta skit på andra osv? För att få medhåll från andra? För att kränka den andra personen? Privata saker som händer när två personer går ifrån varandra har fan inget på FB att göra. Sen, hur orkar ni uppdatera eran status flera gånger i timmen? Jag blir chockad när jag hör sånt.j ag avskyr som ni vet FB men det är svårt att komma ifrån skiten pga att alla runt om pratar om FB ständigt.

Dom berättar om hur vissa uppdaterar sin status var 5:e min typ och hur dom lägger ut sina privata bråk där osv. Jag blir så trött!

Väx upp och lär er att inte kasta skit på andra hur som helst, det krävs minst två för att kunna bråka! Tänk på era barn! Gaaaah!

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med!!!!!! Har inte heller FB men det går ju verkligen inte att undgå det ändå..

    Hälsa din fina familj från mig! Kram /S

    SvaraRadera