tisdag 22 februari 2011

Tiden rinner iväg..

Jag har inte mycket tid över till att blogga, så det får bli lite inlägg när tiden är med mig. Som nu. Jag är ledig idag och hinner med ett litet inlägg.

Han min enda ledig helg den här månaden men den va späckad med middag på lördag och tok mys på söndagen. Vi hann även med att åka och köpa varsina Nintendo DS till barnen med en hel drös med spel. Så numera är barnen och Tony helt fast i dom när dom är hemma. Igår när jag kom hem efter jobbet så satt alla tre i soffan och spelade.

Tror att jag minsann får inhandla ett till Tony med nu när han fyller år. Haha.

Jag ligger efter med allt som har med skolan att göra så idag ska jag ta tag i det å allvar.

Sen är det utvecklingssamtal för Eve i skolan kl 15. Så nu håller vi alla tummar och tår på att vi slipper skämmas för att hon är olydig. Av att döma hemma så kan hon mycket väl vara lite uppkäftig även i skolan. Gaaah!

Nej, nu över till plugget och gröten som måste ätas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar