tisdag 22 februari 2011

Nu får det minsann vara nog..

Snön bara vräker ned utanför mitt hem. Det räcker nu, vi kan det här med vinter och har förstått grejen. Ge oss lite vår, värme och sol nu innan alla tappar förståndet helt i depressioner och skit.

Min man är trött och kroppen är sliten av all snöskottning, han behöver vila. Mina barn och jag vill slippa dra på dom alla dessa kläder som måste på var eviga dag innan dom går utanför dörren. Vi orkar inte med detta mer nu.. Snälla hör mitt rop! Det räcker nu!!

Annars då? Jo, tack! Jag har precis kollat klart på Skönheten och Odjuret som jag ska analysera enligt den dramaturgiska modellen. Har skrivit ner noteringar på typ en 7-8 sidor och ska sätta mig ikväll och skriva ner allt på datorn och mejla till min lärare, som sagt jag ligger efter och skulle skickat in skiten innan helgen egentligen. Fan!

Nej, nu väntar duschen och sen ska jag hinna med att stoppa något i magen innan jag hämtar Noah och går med Eve på utvecklingssamtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar