onsdag 23 februari 2011

Snabbt och effektivt

Slängde ihop min filmanalys enligt dramaturgiska modellen på ett kick och skickade den till min lärare. Hoppas bara att han godkänner den. Har ju inte hunnit finslipa och fixa med den då den är försenad så det va bara att skriva och skicka in. Så nu håller vi tummar och tår!

Noah är hemma med mig idag och myser, tror dock att jag måste vara hemma med honom i morgon också då han har blivit så snorig och sovit dåligt. Snoret bara rinner och rinner och jag torkar och torkar.

Han är som sagt mer vild än tam och klättrar på allt, nu senast har han börjat klättra på Timis stege som leder upp till hans säng. Vad gör man? Hur kan man göra så att han inte kan klättra upp? Vi ska slänga ut sängen tids nog är det tänkt och även tänkt att han ska byta rum så han slipper dela med Noah, vi ska byta rum med Timi och så delar vi av rummet så Noah får en egen del. Stackars Timi, han kan inte ha något på sin bokhylla ifred, Noah är på allt och pillar.

Får sen om vi kan hinna åka iväg dom närmaste veckorna och köpa ny säng.

Nu ska vi bege oss ut i kylan med Buster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar