tisdag 15 november 2011

Depression..

Går jag hemma för länge så hamnar jag lätt i en "depression" och tappar all ork och lust och skjuter upp allt till dagen efter för att då skjuta upp det ytterligare en dag. En vecka går bra men nu då, nu har den veckan gått. Allt som allt har jag gått hemma i 3 veckor. Noah va sjuk första veckan, sen va det höstlov andra veckan och förra veckan va väl i stort sett den första ensamma veckan som jag hade. Den gick ju så¨klart bra, jag roade ju mig med att städa, tvätta, vika och plocka. Men nu, vad ska jag göra den här veckan då? Samma som förra? hur kul är det?

Idag har jag inte gjort mer nytta än tagit min raska morgon promenad med Burre på 1 timme runt sjön. Dammsög lite snabbt sen har jag bara suttit och "gjort ingenting". Det är faaan inte kul, jag klättrar på väggarna snart, jag håller på att förlora förståndet. Jag kommer bli knäpp. Skygg. Rädd.

Jag måste utvecklas, träffa människor, andra vuxna, umgås, prata, fika, jobba, stressa för att hinna och inte känna mig stressad över att jag inte har ett jobb.. Ja, det är ju stress på olika sätt.

Fy faaaan! Kan ingen bara ge mig ett jobb, vad som helst bara jag kommer hemifrån några timmar.

Hör av er om ni vet något, någon som söker personal..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar