tisdag 8 november 2011

Redan uttråkad..

Jag har varit hemma i över två veckor nu men det är inte förrän nu som jag varit ensam. Första veckan va jag hemma med sjuk Noah och andra veckan va det ju höst lov så då va alla barnen hemma och vi va nere i skåne och hälsade på. Nu är det andra ensamma dagen och jag som är allvarligt sällskapssjuk har snart spenderat två dagar själv hemma. Ja nu förstår ju. Katastrof!

Gårdagen spenderades mestadels framför datorn för att söka efter jobb och jag fick iväg tre ansökningar, jag va även på cellprovs tagning, hann även tvätta, torka och vika tre maskiner tvätt och dammsuga.

Idag har jag inte spenderat någon tid vid datorn förrän nu, innan har jag hängt med dagmamman en stund när jag lämnade Noah, sen har jag dammsugit, skakat mattor som nu hänger ute på vädring, skurat bakom spisen, inne i spisen och nu tänkte jag gå loss på alla skåpluckor.

Va säger ni? Tror ni jag är rastlös och uttråkad eller?

Det roliga med det hela är att hur mycket jag än städar så syns det inte när barnen kommit hem, det är ganska lustigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar