lördag 5 november 2011

Snart är höst lovet över..

Får man säga skönt? Det får man va? Att höstlovet snart är över alltså.
Då återgår vardagen till det vanliga och jag slipper bråka med dom om allt och inget. Jag kan få lite struktur på min vardag också, städa på morgonen och söka jobb resten av dagarna. Fantastiskt, eller?

Vi har spenderat  ett par dagar i mina gamla hemtrakter, Skåne. Det va en trevlig resa förutom ungar som bråka såklart. Av någon konstig anledning så kan inte Eve och hennes ena kusin hålla sams, dom bråkade i stort sett hela våran vistelse där nere. Trist! Dom är ju trots allt släkt. Det blir nog bättre när dom blivit lite äldre får jag hoppas. Dom är ju helt olika delar av livet.

Det va iaf kul att smaka på pappas omtalade grytor och kanelbullar. Ler

För att inte göra hemresan lika stillasittande och långtråkig så valde vi att stanna till en natt i Jönköping och hälsa på svärmor.

Väl hemma ett par dagar så har vi alla åkt på en släng av förkylning. Noah som haft hur många förkylningar på rad nu och öroninflammationer har åkt på en till. Inge vidare, han har fått världens hosta dessutom.

Nu väntar lite nytta…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar