torsdag 10 november 2011

Kåldolmar..

Ja, här sitter jag igen då.. ensam och uttråkad.

Har varit ute på en uppfriskande rask lång promenad med Burre i morse, det är så himla mysigt att gå längst med sjön. Måste komma igång och i form igen. Har lyckats gå upp nästan 3 kg sen jag slutade på Åhléns och började på kontor. Helt sjukt. Det jobbigaste med det är att jag knappt kommer i mina byxor, jag som köpte 2 nya par förra månaden och dom är redan på tok för trånga och det är inte okej nu när jag är arbetslös. Snacka om att smyga sig på så där bara..

Nu blir det en del långa och raska promenader runt sjön..

Ska fortsätta mina förberedelser till middagen nu, Tony har beställt kåldolmar så vad gör man inte för sin kära? Jo, man ställer sig såklart och lagar dolmar från grunden! Blinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar