onsdag 16 november 2011

Onsdag..

Hej kära dagbok!

Idag är det onsdag och ännu en dag full med ingenting att göra. Fan, jag förstår verkligen alla långtidsarbetslösa som gått in i väggen och tappat allt lust och ork. Jag är där redan nu efter några veckor bara, fatta om jag ska gå här och drälla i flera månader till. Jag kommer sunka ner mig totalt i skitiga och förstora mjukiskläder. Folk skulle missta mig för att vara en luffare när jag väl gick ut. Stackars barn!

Nej, så här kan vi inte ha det! Jag vill ju jobba, jag vill ha en ny soffa, jag vill flytta till större, jag vill ta körkort, jag vill resa,  jag vill och jag vill och jag vill så jäkla mycket! FAN! Ge mig ett jobb nu, ni hör ju hur taggad jag är, fatta vilket bra jag skulle göra. Jag som blir tokig av lugnet, jag måste ha många bollar i luften, jag är alla arbetsgivares dröm.

Nå, ja! Ska väl hoppa in i duschen nu innan jag sunkat ner mig totalt och ingen vill ha mig.
Ska snart hämta Noah och vill ju inte skrämma bort alla dagmammor eller skämma ut Noah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar