tisdag 14 oktober 2008

Äntligen blev det av också!

Ja, nu har vi tagit tag i saken och varit ut till Rosie med familj och fikat som vi så länge har pratat om. Det är alltid lika kul att komma ut dit. Rosie va lika glad som alltid och dukar upp ett helt Buffé bord av mat och andra godsaker. Hon ställde sig och bakade blåbärspaj och grejer. Haha! Hon är underbar den där tjejen likaså hennes barn. Dock såg man inte mycket utav Felicia, hon va mest inne på sitt rum och lekte och gjorde inte så mycket väsen utav sig. Tänk om mina barn kunde vara så när vi har gäster, dom ska alltid hänga i knät och babbla i mun på en. Melvin därimot han va en riktig sprallis, dock va han lite trött annars tror jag minsann att han är en riktigt glad och sprallig prick. Nästa gång är det dom som får komma till oss så jag också får duka upp Buffé bordet och njuda till lite. Tycker det är så kul att bjuda på massa godsaker. Appropå bjudning så ska Bonnie komma hit på middag i morgon. Det ska bli riktigt trevligt! Hon åker ju snart iväg till Chile och blir borta i hela tre månader! Hur ska jag klara mig gumman?!!

Näe, nu måste jag gå och förbereda cheesecakeen som vi ska ha till efterrätt i morgon, fryst cheesecake är helt underbart gott. Mmmm...

1 kommentar:

  1. Haha, buffé och buffé! Det där var inte alls så mkt! Jag BRUKAR ha så mkt mera men allt vart såklart hektiskt efter dagis hämtningen och allt!=D Men roligt att ni trivdes iaf! SÅÅ KUL att ni kom.. Kan inte sluta tänka på barnen, så goa och kramiga!!=D *Saknar* Nu ska vi SES SNART igen. Ni säger tid plats och datum och vi kommer! Pusspuss

    SvaraRadera