torsdag 2 oktober 2008

Aura-Migrän

Ja, det som hände med mig i måndags va tydligen Migrän med aura som det så fint heter. Då får man synhål i olika synfält som jag fick och sen kan handen domna bort och så kryper det uppåt armen och upp i en ansiktshalvan precis som det gjorde på mig. Det kan hålla i i allt från 1 tim-3 dagar. Det va riktigt otäckt. Har aldrig hört talas om någon sån migrän tidigare, ingen annan som jag pratat med heller. Skumt men det beror väl på att det inte är en sån vanlig typ av migrän åkomma kanske. Nu är jag åter till mitt gamla jag och känner mig mycket bättre. Har jobbat idag men har varit väldigt trött och fruktansvärt törstig. Lite huvudvärk har jag dock också haft tyvärr. Men det går förhoppningsvis över snart tror jag!

Näe, jag är som sagt väldigt trött så jag orkar inte skriva så mycket här tyvärr! Jag jobbar i helgen också så det blir nog inte så mycket skrivet i helgen heller dessvärre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar